torstai 15. joulukuuta 2011

Kisat Lantelassa (kauan sitten) 26.11!!

Olin siis kisoissa Pumballa aika kauan aikaa sitten, oon vaan kerta kaikkiaan unohtanu kirjottaa!! Mut nyt kerron ainaki melkeen kaiken.
  Eli tultiin tallille ajoissa, jo harjoteltiin eka rata. Se oli helppo, ja sen oppi siis nopeasti. Sitten Reeta meni laittamaan heppaansa valmiiksi, hän oli ekassa luokassa. Minä olin toisessa ja Ella kolmannessa. Kisat olivat siis joukkue-estekisat, ja menimme noviisi-ryhmään. No, sitten Reeta meni lämmittelemään ja sillä aikaa laitoin Pumban valmiiksi, olin ensimmäinen joka sillä meni. Vuokko, leirien ohjaaja ja tallin omistaja meni myös Glorialla, niinkuin Reeta, mutta Reeta sai kuitenkin lämmitellä Glorian. Sitten jäin katsomaan hetkeksi lämppää, ja vähän kisojakin. Vuokko hyppäsi ensimmäisenä, ja sai muistaakseni 8 virhepistettä, ja kun Reeta hyppäsi, sai hän nollaradan! Hyvä joukkueellemme, siis!! :)
  Seuraavaaksi hyppäisimme me, eli kaikki ne jotka menisivät 40cm-luokkaan. Otin siis Pumban ja menin maneesissa selkään. Sitten kävelin hetken, ja sen jälkeen ravasin muutamia kierroksia. Sitten nostinkin jo laukan, ja hyppäsin esteen. Hyvin meni! Sen jälkeen pysäytimme kaikki omiin kulmiimme, ja sitten sai ensimmäinen aloittaa. Olin lähtöjärjestyksessä tokavikana, joten odotinkin aika kauan. Kun sitten pääsin hyppäämään, meni se oikein hyvin. Saimme myös nollaradan!!!! Pumba oli aivan mahtava!!!!! Ja kun vielä Ella, toinen pikkususkoni, hyppäsi 50cm-luokassa ja sai nollaradan, voittamisemme oli taattu. Voitimme siis isot sinivalkoiset ruusukkeet. Eipä tähän voi muuta sanoa, kuin että PUMBA ON PARAS!!!!!!!! <3<3<3<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti