maanantai 23. tammikuuta 2012

Maastossa ;-)

Niin, eli kuten otsikko jo taitaakin kertoa, oltiin maastossa viime viikonloppuna. Anteeksi nyt vielä kerran kun en ole saanut näitä kirjoituksia samalle päivälle kuin olen ollut selässä, mutta kun en millään kerkeä... :) Armahtakaaa!!!
Joo, eli siis maaston piti Anni ja Cittis. Minä ja Pumba olimme siellä (no tietenkin!!), Reeta ja Kukka, Ella ja Gimli sekä äitini ja Rumba. Reeta ja Ella ovat siskojani. Oli siis perhevaellus!! ;-) Mutta siis, oli tosi kiva maasto, kerrankin Pumba kulki rentoutuneempana kuin pitkään aikaan maastossa! Lopussa, kun annoin vähän ohjaa, meni muodossakin!! Olen oikein ylpeä pikku kullastani!!! ♥♥♥ Älkää vaan välittäkö näistä höpinöistä, muistuttakaa nyt mua että mee jo asiaan!! ;-DD Jeps, laukattiin yks pätkä, ja Pumba laukkas oikeen hyvin. Sitten eksyttiin mettään, se oliki varmaan se kohokohta. Maasto venyki 1½h maastoks, ku rämmittiin siellä, siis siellä oli varmaan heppaa polveen asti lunta, voin vannoo etten nyt valehtele! Et ihan kiva, ainaki sai ponnyt lumitreenii!! :) Ei sit löydettykkään sitä reittii mitä meijän olis pitäny mennä, joten käännyttiin takasin. Ei enää laukattu sen jälkeen, mälsää. :( Mutta oli siltiki ihana maasto!! ♥

Joo, mutta siinä taiski olla kaikki tältä ketrtaa, nyt oon menossa tällä viikolla tunnille joten jos meen sillon Pumballa nii tulee ainaki bloggausta! Oottakaa siihen asti, eli moidoo!! ☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti