sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Rippikuvat ♥

Noniin, vihdoin päästiin kuvaamaan niitä rippikuviakin! Joutui oottaan kauan, on ollut niin kylmät ilmat että mekolla ei olis millään tarjennut (en ainakaan mä, jolla on aina kylmä). Nyt kuitenkin ekan ees vähän lämpimämmän päivän sattuessa kohdalle laitettiin heti Vuokolle viestiä ja onneks päästiin ottaan nyt nää kuvat, muuten olis menny vasta muutaman viikon päähän. 

Pumba oli tosi taitava, hienosti osas poseerata ja vaikka mä vähän jännitinkin et mites se pysyy paikallaan ja samalla poseeraa kauniisti ja mä vielä sovin mukaan kuvaan ilman hirveetä irvistystä, niin aika reilusti saatiin suht hyviäkin kuvia. Pumba selvis hengissä kun pääs vähän välillä ruokatauolle ja liikkumaan, itikat meinas sen verran kiusata kumminkin. Reeta toimi kuvaajana, thanks to you! 

Nyt kuitenkin niihin kuviin, kommentit olis kivoja, mikä on paras kuva jne :)




Badass ilman kypärää selässä keskellä tietä B)
Mun lempparikuva! ♥

 

Lepotauko, muuten ei vaan jaksa...



Dat tunnelma




Matkalla tallia kohti oli tien vieressä laitumella hevonen, joku mulle ihan vieras. Kun oltiin menossa rannalle, ei Pumba välittäny tuosta mitään, mut kotia kohti mennessä heppa olikin ihan tosi poika niin et piti esittää häntä soihtuna ja piaffee steppaillen. Pumba oot ihana ♥♥


Ja kun laitsalle vihdoin pääsi, niin pitihän sitä Pilkkuakin käydä rapsuttelemassa. Hirveesti kutitti, niin et piti ihan syliin tunkea... :3


12 kommenttia:

  1. Wooou ihan sairaan ihania ja hienoja kuvia! Parhaita oli vaikee valita, mutta pakko sanoa, että kolmas, neljäs, viides ja kymmenes kuva oli kaikkein parhaimmat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, yllätyin oikein et tuli noinkin monta hyvää... :) Kiitti ihana! ♥♥

      Poista
  2. Tosi hyviä kuvia tuli :) mun mielestä parhaimmat oli toinen, viides ja kymmenes kuva!(:

    VastaaPoista
  3. En osaa päättää parhaita kuvia, kaikki on ihania! Kyllä Pumballa oli syytäkin olla nättinä koska voitin Pumballa aikaisemmin samana päivänä leirikisat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, Pumballa oli sit vissiin hyvä päivä (; Kiitos!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Ei oo, olin Alavuden ratsastuskoululla riparilla, Lantelassa vain ottamassa kuvat! :)

      Poista
  5. Aivan sikaihania kuvia!♥:0 tosi vaikee sanoa mikä olis paras, kaikki on niin hyviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos Kaisa ♥ Mulla on ikävä, millon voitais nähä? (:

      Poista
  6. 2 ja 9 on kyllä aivan ihania!<3 Kaikki on kyllä tooosi ihania!<3:') Hienot te<3

    VastaaPoista