sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Erikoispostaus nro. 6: Pumban aakkoset

Tää nyt on tämmönen vähän outo postaus, jonka näin jossain blogissa. Kommentoikaa mitä tykkäsitte! :)

Niin ja tämähän on nyt sitten Pumban kirjoittama (;

A: aamu, silloin saa kauraa ja pääsee ulos!
B: Bling Bling, jota ei kyllä kovinkaan usein nää mun päällä. Mutta sellanen luksushan on aina hienoa...
C: Cittis, ihan kiva vaikka vähän ärsyttävä kaikkien kaveri, joka sen takia pääsee aina parhaimmille                   heinäkasoille.

Ja voi tehdä vaikka näin jos sitä huvittaa.
D: Dirka, joka saa pikkuvarsan kesäksi! Voiskohan musta tulla varamamma, täytyykin kysyä...
E: Esteet, jeeee ihanaa ♥
F: Fiksu, sehän mä oon tottakai.
G: Gimli, gamala gaggapää. No ei vaiskaan, sellanen isomahanen vinkujahan se on mut sisimmältään ihan           kiltti.


H: Hauskuus, se meinaa välillä aina unohtua. Siitä mä tykkään, kun ei tartte koko ajan vääntää koulua               kentällä!
I: Itikat. Ne on kesällä tosi ärsyttäviä kun puree mut ihan paukamille.
J: Joulu, silloin ihmiset pukee mut hassuihin koristeisiin ja mennään oikein keskustaan, hih ;)


K: Kouluratsastus. Asia josta en oikeestaan tykkää mutta joka kuitenkin on ihan ok jos sitä ei mennä kauheen vaativasti ja tarkasti.

Joskus jaksan jopa vähän mennä oikein päinkin.
L: Loma. Kesällähän me tehään aika lailla koko ajan töitä, mutta välillä on aina lomaa jolloin ei tarvitse mennä mihinkään, saa vaan syödä laitumella kaiket päivät.
M: Maneesi, se on aika pelottava paikka ainakin välillä, mutta kiva ettei tarvitse missään kentällä liukastella (tai rämpiä) talvisin.
N: Namit, mä rakastan nameja!

Siinä näkyy vähän mun lempinameja (vaikka näin bytheway viime synttärinä saamat keksit oli kyllä vielä parempia)
O: Omistaja, mulla on kyllä tosi ihana omistaja täällä, saan olla tyytyväinen.
P: Porkkanat. Aah rakastan!
Q: Mikäs se semmonen kirjain on?
R: Ratsastuskoulu, se on mun ammatti ja siellä asun.
S: Satula. Tykkään kun ihmiset menee mulla satulalla, koska sillon ne ei pompi niin paljon ja mun selkä ei tule niin helposti kipeäksi.

Mun hieno satula!
T: Traileri. Inhoan sitä! En tajuu miten jotkut voi ees mennä sellasen kyytiin, saati sitten käyttäytyä rennosti matkan jälkeen. Voi huhhuh...
U: Unna, tää tyttö joka kirjottaa blogia mun puolesta ku oon niin kiireinen. Aika hienoo et oon kuuluisa sen ansiosta (;

Tää on mun mielestä paras kuva musta näin talviajalta, näytän tässä niin sirolta!
V: Vihreä, rakastan vihreää. Mikään ei kyllä voita vihreää ruohoa, apilaa, voikukanlehtiä.... Nam



X: Xylitol-purkka, jota ihmiset tuntuvat koko ajan jauhavan. Miks en mä saa maistaa?!
Y: Ystävät. Niitä mulla ei kyllä oo monta, vaikka onhan kaikki lauman jäsenet vähän niinku mun ystäviä. Mutta muut ei kyllä tod.. (Eikä Kaapo, yssh)

Siinä on joitain mun kavereita
Z: Zimon. Se on se hieno ori Perdersörestä, Gimlin ja Aurielin isä, mun haaveiden kohde ♥
Å: No tästä en kyllä osaa sanoa ku en puhu ruotsia.
Ä: Äiti! Sen oon oikeestaan unohtanu jo kauan sitten.
Ö: Ööööö....

11 kommenttia:

  1. Haha! Olipa hauska ja mielenkiintoinen postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos! Pumballakin oli hauskaa tätä tehdessä... ;)

      Poista
  2. Olisitteko menneet joululomalla omaheppa leirille ellei Gloriaa ja Pumbaa olisi jo varattu? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko :) Haluttiin viettää ihan rauhallinen joulu kotona kuitenkin (:

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Ei voi olla totta! Olin sen leirihoitaja 2013 vikalla leirillä. Teki olitte siellä:)

    VastaaPoista